Комітет ралі: залишилися формальності
20.01.2021
Схоже, процес формування комітету ралі ФАУ вийшов на фінішну пряму - залишилося лише формальне затвердження повноважень нового складу.
Буквально кілька днів тому ми писали про те, що процес формування комітету ралі ФАУ зрушився з мертвої точки - на суд спортсменів було винесено проект нового, об'єднаного складу цієї структури. Згідно з діючими правилами, такий склад може бути поданий на затвердження Комісією автомобільного спорту за умови, що його підтримує більше 2/3 учасників попереднього чемпіонату з даної дисципліни (учасниками вважаються перші і другі пілоти, які отримали класифікацію в даному турнірі). І ось, через кілька днів, стало відомо, що необхідну кількість голосів на підтримку нового комітету зібрано!
Не будемо зараз заглиблюватися в достоїнства і недоліки такої системи виборів - так чи інакше, в даний момент вона є єдиним законним механізмом. Зупинимося лише на тому, що буде відбуватися далі, а саме:
- отримавши підтримку спортсменів, представник ініціативної групи подасть в КАС ФАУ необхідні документи, в тому числі й ті, що підтверджують цю підтримку;
- КАС ФАУ прийме ці документи і формально затвердить склад нового комітету ралі з повноваженнями до кінця календарного року;
- після цього комітет на законних підставах приступить до своєї діяльності. З огляду на те, що за вікном - середина січня і до старту сезону залишається трохи більше двох місяців, діяльність ця просто зобов'язана бути гіпер-активною.
Дивлячись на запропонований склад комітету, не можна не відзначити, в першу чергу, його незвичайну конструкцію, що складається з трьох рівнів: члени комітету (основний склад з правом голосу), асоційовані члени та експертна група (і ті, й інші - з правом дорадчого голосу). При всій своїй «багатолюдності», ця схема дає зрозуміти, що в своїй діяльності комітет ралі не тільки має намір враховувати думку всіх зацікавлених учасників процесу, але й не буде соромитись звертатись за порадою і до професіоналів в інших областях знань. Говорячи ж про персоналії, виглядає це наступним чином (копіюємо документ, за який голосували спортсмени):
Комітет ралі ФАУ:
Михайло Лойленко – Голова Комітету ралі – Спеціаліст з організації змагань.
Яна Клименко (Журавльова) – заступник Голови Комітету ралі – Відповідальна за зв'язки з громадськістю, ЗМІ та маркетингову стратегію розвитку дисципліни.
Владислав Кущинський – член Комітету ралі – Спеціаліст зі спортивної техніки.
Борис Донской – член Комітету ралі – Спеціаліст по роботі офіційних осіб та спортивної техніки
Сергій Поднос – член Комітету ралі – Спеціаліст з діджиталізації процесів – Відповідальний за підготовку регламентуючих документів.
Костянтин Бевз – член Комітету ралі – Відповідальний за підготовку регламентуючих документів.
Дмитро Березенський – член Комітету ралі – Спеціаліст з безпеки змагань.
Андрій Рощенко – член Комітету ралі – Представник спортсменів.
Ульяна Карімова – секретар Комітету
Асоційовані члени Комітету ралі (з правом дорадчого голосу):
Промоутери етапів ЧУ з ралі (по одному представнику).
Команди, заявлені для участі в ЧУ з ралі (по одному представнику).
Комітет з міні-ралі (один представник, за згодою).
Комітет з ралі на серійних автомобілях (один представник, за згодою).
Експертна група (з правом дорадчого голосу):
Володимир Тесленко.
Олександр Салюк-старший.
Сергій Чекан.
Володимир Корся.
Іван Остапченко.
Володимир Некрасов.
Павло Скобленко.
Навіть швидкий погляд на даний список дозволяє стверджувати, що новий склад комітету є перш за все, спільнотою професіоналів - кожен у своїй галузі. За словами майбутнього голови комітету Михайла Лойленка, вже на першому засіданні нового комітету буде чітко сформульоване коло завдань кожного з членів колективу, що дозволить сформувати конкретний план діяльності комітету на найближчий рік.
Автор статті Володимир Некрасов
Фото © ФАУ, Денис Сисин